Wednesday 28 December 2016

Osman Saudagar Antik

Assalammualaikum.

Aku Osman Ahmad, seorang saudagar antik. Dari hobi menjadi empayer bisnes yang membanggakan aku dan keluargaku. Dari kecil minatku terhadap barangan antik. Setiap langkahku ke hadapan pastinya ada pekara yang mengimbau kenangan lalu. Terusik hati ini pada pekara yang perik dalam hidup sehinggalah pekara yang paling menyeronokan hidupku. Sekecil-kecil perkara sehinggalah sebesar-besar pekara. Pastinya setiap detik itu pasti ada sesuatu yang boleh merakamkan kenangan untuk ditonjolkan sebagai barangan antik.

Terima kasih kepada pembaca Blog ini, semoga ianya menjadi satu perkongsian ilmu yang boleh kita sama-sama menghayati dan menjadi amal untuk dibawa kealam kematian iaitu ilmu yang bermanfaat.

Terima kasih juga kepada Mak dan Abah yang berjaya mendidik aku sebagai insan yang tidak putus-putus mendoakan kebaikan dunia dan akhirat serta berjiwa seni agar keberkatan ini akan membawa manfaat kepada mereka dunia dan akhirat.

Terima kasih juga pada isteri dan anak-anak yang menyokong dan pendorong pada jiwa seni ini untuk berkongsi hobi sebagai Saudagar Antik. Hari ini mungkin ianya tidak bernilai tetapi pada mereka yang melalui suasana itu, berdepan dengan situasi sezaman itu dan apatah lagi mereka yang menggunakan dan memiliki barangan itu akan semulajadi merasai 1001 macam dalam diri mereka yang akan membawa hayalan mereka ke zaman silam. Itulah ketenangan jiwa selepas ibadah pada Allah yang menjadi keutamaan.

Azam 2017 ini membuka lembaran baharu untuk dikongsikan apa yang menjadi tersurat dan tersirat pada Osman Saudagar Antik.

Sekiranya ada yang ingin MENJUAL barangan antik dengan harga yang berpatutan bolehlah menghubungi saya di nombor seperti di bawah ini dan ada yang berminat untuk MEMBELI barangan antik saya akan tawarkan juga dengan harga yang berpatutan dan bersesuaian.

No. Tel: 012-515 414 9


No comments:

Post a Comment